Skip to content
A MI PILVAXUNK
  • Archivum (2009-2018)
    • A Napba Öltözött Leány – rockopera 2006. július 1.
    • Fontos írások 2009-2010
      • Miért pont a Kormorán? (2009)
      • Lélekvesztő
      • Eljő az ősz…
      • Mese a léghajóról, a földrajztanárról és a végítéletről
      • Csepregi szilánkok – beszámoló a III. Ismerős Arcok táborról
  • Volt egyszer egy kávéház
  • Márványasztalok mellett…

Halottak napi emlékezés a közutakon elveszett életekre

  • 2019.11.01.2019.11.01.
  • by Csizmazia P.

Lehetne magasztos szavakat írni a temetők csendjéről, az ilyenkor tejútként világító mécsesek tengeréről, gondolni a feltámadásra, az ősz megújító színeire… 2019 októberében 64 ember halt meg Magyarország közútjain. Ők is a mi halottaink. Ők is azok, akikért még nem kellene mécsest gyújtanunk!

Ízlelgessük a számot: 64 elveszetett élet, 64 ember, aki nem ért célba, 64 ember, aki nagyrészt nem saját hibájából, hanem mások hülyesége és fegyelmezetlensége miatt fekszik most a föld alatt. Vérlázító!

Közútjainkon véres dzsungelharc zajlik, tehetetlenül nézzük, miközben szinte semmi nem történik! Az elavult és szűk kapacitású magyar úthálózatra olyan mennyiségű gépjármű zúdult, hogy azt képtelen átereszteni. Látható az igyekezet az úthálózat bővítésére, de ezek inkább csak szépségtapaszok, a problémákat helyenként enyhítik, de nem oldják meg! Adott az úthálózat és rá jutó autómennyiség, legyen az a hardver, legyen a szoftver azoknak a gépjárművezetőknek a halmaza, akik ezen az infrastruktúrán vezetnek. Lehet, a hardver elavult, akadozik, de a szoftver nemhogy vírusos, hanem egyenesen férges!!! Haladéktalanul cselekedni kell – igen ez a politika, a politikai hatalom elodázhatatlan feladata! Mi lenne a teendő?

– Azonnal áttekinteni és megújítani sofőrképzést

– Építsék be az oktatásba a kötelező vezetéstechnikai tréninget!

– Az egészségügyi alkalmassági vizsgálatot szigorú pszichológiai alkalmassági vizsgálattal kiegészíteni

– Minden jelentkezőnek IQ tesztet kötelező végezni, szint alatt kizárni

– Aki egy bizonyos kárértéket és/vagy személyi sérülést okoz, annak újra el kell végeznie a teljes sofőrképzést

– Akit ittas vezetésen érnek, második alkalommal örökre eltiltani a járművezetéstől

– Aki olyan pszichére ható gyógyszert szed, amely tompítja a vezetési készségeket, az alkalmazás idejére felfüggeszteni a vezetési jogosultságát

– Drákóian felemelni a súlyos szabálysértők büntetési összegeit

– Átgondolni a büntetőpontok rendszerét

– Kikérni a közlekedők véleményét és javaslatát a gócpontokról, útburkolati jelekről, jelzőtáblákról

– Térfigyelő kamerák segítségével elemezni a problémás helyek forgalmát, ha kell és lehet átszervezni ezeket

– Biztosítani – ahol csak lehet – a zöldhullámot

– Feloldani az észszerűtlen sebességkorlátozásokat

– Megzabolázni a kamionforgalmat (pl. a megoldani ezeknek a járműveknek a vasúton szállítását)

Lássuk miért mondom ezeket?!? – Magam, közel egymillió levezetett kilométer után, egyre jobban félek autóba ülni. Kiskocsival járok – Toyota Yaris – erős motor van benne, fürge, csak… kicsi. Éppen ezért a kétszer, háromszor négyszer drágább és erősebb autókban ülő sofőrök egy része szinte kényszert érez, hogy lesöpörjön az útról, ne adja meg az elsőbbséget. Az agresszivitás mérhetetlen. Különösen irritálja a fegyelmezetlen és erőszakos vezetőket, ha valaki szabálykövető, ha lakott területen nem kilencvennel nyomja, uram bocsá’ megáll, ha a gyalogos át akar menni a zebrán. Mit nekik közúti jelzések, sebességkorlátozás, útburkolati jelek? Megy előre, törtet, hogy azután a szabálykövető az első lámpánál beérje… Mert az a sok szerencsétlen lúzer mazsola képes megállni a pirosnál!!! Ezért mondom, kellene pszichológiai alkalmassági és IQ teszt!!!

Nemcsak az agresszív veszélyes, hanem a béna is. Ő az, akinek alapvető fogalma sincs a közlekedési szabályokról, aki nyolcvannal baktat az autópályán, aki vasárnaponként azért áll ki a garázsból, mert akkor könnyebben talál helyet a multi parkolójában, mint máskor… Amikor a béna egyben agresszív is, na akkor van az igazi baj!

Valamit tenni kellene, nem kérdés! A rendőr és a kamerák nem mindenhatók. Hol kellene kezdeni? Alkalmasság. Magam is adok egészségügyi alkalmassági igazolást, 18-19 éves ifjaknak. Lásson, ne legyen vezetést kizáró betegsége, máris szabad a pálya. Elegendő ennyi? Nem, nem elegendő! Aki vezetni akar, annak nemcsak egészségi, hanem pszichés alkalmasságát is minden esetben vizsgálni kellene! A közlekedés veszélyes üzem, az alkalmatlanokat távol kell tartani a vezetéstől!

Ha valaki egy bizonyos kárértéket meghaladó, vagy személyi sérüléssel járó baleset okozója, azt kötelezni kellene, hogy azonnal megújítsa a kétféle alkalmassági vizsgálatot! Akit ittas (drogos) vezetésen érnek, annak a jogosítvány bevonási idejének letelte után az egész vezetői engedély megszerzési procedúrán végig kellene mennie: kreszvizsga, vezetés, alkalmassági vizsgálatok. Akit másodszor fognak meg részegen, bódultan, az tiltsák el örökre!

A járművezető jelöltek oktatása teljes reformra szorul! Egy bizonyos IQ alatt senki ne kaphasson jogsit! A néhány órás vezetgetés helyett, csak akkor vizsgázhasson a jelölt, ha minden készséget megszerzett. Építsék be a képzésbe kötelezően a vezetéstechnikai tréninget!

Kiégett egy busz több ezer kilométerre, ötvenen haltak meg. Címlapsztori. A 64 októberi halott kinek éri el vajon az ingerküszöbét? Ébresztő!!!


A Forradalom idején
Pavarotti élete filmvásznon
alkalmasság dzsungelharc halál az utakon halottak napja jogosítvány közlekedés KRESZ szabálysértés

Related articles

„A nyár még egy utolsót…
Erdőkerülés
Szent István ünnepe után…
A XIV. Íjásztáborunk Cserépváralján
Subscribe
Visszajelzés
guest

guest

5 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
Csizmazia P.
Szerző
Csizmazia P.
2019.11.17. 10:20

70-re emelkedett a közutak októberi áldozatainak a száma, ilyen fekete hónap mindeddig nem volt. A Felvidéken gyerekek haltak meg buszbalesetben, hosszan lehetne sorolni a tragédiákat.

A rendőrség sokkoló videókat tett közzé, ez is több a semminél, de aligha elég bármire. Pont a közutak agresszorait érdekli a legkevésbé. A jogalkotónak kellene haladéktalanul lépni, mert amilyen a közlekedési morál, lesznek még 2019. októberénél is tragikusabb hónapok!!!

0
Válasz
megyeridoki
megyeridoki
2019.11.01. 12:06

Talán az ingyen biztosított tömegközlekedés jogalapot adna arra, hogy bizonyos kor felett ne vezessenek még az egészségesek sem. Aki azt nem tudja igénybevenni, az nyilvánvalóan vezetni sem képes. A jogosítvány nem emberi jog. Az egészségügyi alkalmasság szigorítása nem jelent feltétlenül megoldást, mint ahogy a felesleges és értelmetlen alvási apnoe szűrésnek sincs. Ez úgy került be a jogi szabályozásba hogy egyetlen adat sincs M.o-on, mennyi baleset történt emiatt. Ez pesze nem tévesztendő össze a fáradtság, kimerültség miatt elalvás következtében történtekkel. Ez a butaság egyes emberek hozzá nem értésének az eredménye. Nem hárítanám az orvosokra a borzalmas közlekedési viszonyok következményeit. Az öv be nem kapcsolását követően történő sérülése az illetőnek ne legyen felróható fel a balesetet okozónak. A jogosívány (pl.: bevonás miatt) nélküli vezetés előre megfontoltan elkövetett bűncselekményínek minősülne. A kerékpárosok, gyalogosok (pszihopaták szóhasználatával élve: puhatestűek) szándékos veszélyeztetése gépjárművel indokolatlan fegyverhasználatnak kellene számítani. Az országban forgalomba levő kocsik számát limitálni kellene, mint a liftek teherbírását. A számos szemmel láthatóan környezetszennyező gépkocsi azonnali kivonását a forgalomból a gépjárműellenőrző járőrkocsik műszerrel való felszerelésével ( mint pl az alkoholszonda) kell biztosítani. A többi ember védelme megköveteli hogy ezeket semmilyen gyengeségből ( pénzügyi-gazdasági megfontolások, szegény ember szükséglete, munkábajárás, gyerek iskolába vitele stb.) nem szabad üzemeltetni. Tehát első lépésben a környezetszennyező gépeket kell kivonni, a további csökkentés valószínűleg meg fogja oldani az adók szigorítása, a biztosítási díjak jelentős emelése és a fosszilis energia drágulása. Ha igy alakul, lesz elég hely a kerékpárosoknak, gyalogosoknak, a maradék autónak, motornak. A gazdagok járjanak csak autóval iszonyatos költségek mellett, aminek bevételét… Read more »

0
Válasz
Csizmazia P.
Csizmazia P.
2019.11.01. 14:53
Reply to  megyeridoki

Nem gondolom, hogy életkori limitet kellene húzni, ha a sofőr megfelel az időszaki alkalmassági vizsgálatoknak! Az igaz, hogy 70 éves életkor felett ingyen lehet utazni, de ez a vidéki Magyarországon élők számára jelenthet összesen csak napi 1-2 buszjáratot, legyőzhetetlen távolságokat a megállóktól. Mindenkit – életkortól függetlenül – szigorúan vizsgálni kell alkalmasságáról!

Az orvosokat senki nem hibáztatja, felelősséggel tartoznak az egész társadalomnak azért, hogy kit engednek sofőrként a közutakra. Az azonban nem véletlen, hogy az “úrvezetőknek” nem sokat kell teljesíteniük az alkalmasságukért, szemben a profik szigorú pályaalkalmassági vizsgáival.

Nem jutott eszembe a vezetés közbeni mobilhasználat sem, holott nagyon elterjedt. Még azok is kézből telefonálnak, akiknek az autójában nyilvánvalóan van kihangosító. Nem egyszer a mobilhasználat a baleset halál oka.

0
Válasz
Kohus Peti
Kohus Peti
2019.11.02. 08:13
Reply to  Csizmazia P.

Alátámasztott adatok szerint a vezetés közbeni telefon használata ,értsd sms,facebook,internetezés-a legtöbb baleset okozója.Már rég nem az alkohol és a drog a “vezető” ellensége a közlekedés boztonságának. Továbbá az arrogáns vezetés és a FONTOS közlekedési szabályok betartásának alapvető egnorálása az ,ami szintén sok baleset okozója. Mielőtt a “FONTOS k.sz.” értelmezésébe elakadna valaki.A tiltó táblák arra vannak .hogy életeket mentsenek meg. Előzési tilalom,ki ne ismerné ezt a táblát?Általában folytonos vonal is jár hozzá Érdekes módon a drága autók tulajdonosai nem ismerik,vagy rájuk nem vonatkozik a kresz eme kitétele. Jobbról,a leálló sávban előzés.zárovonalak figyelmen kívül hagyása.Folytassam?Minek.ugyanakkor a túlzott óvatos vezetési stílus is balesetveszélyes lehet a mai közlekedésben. A kőolaj ,illetve az üzemanyag drágulását a kerékpárosok és a gyalogosok is megszenvednék,mivel az élelmiszer és minden egyéb fogyasztási cikk a szállítási költségek megugrása miatt drágulna. Az alternatív energiforrások pl. elektromos áram ,mint hajtóanyag is veszélyt szül a közlekedésben:egy ilyen jármű szinte hallhatalanul suhan a városi forgalomban,alacsony sebességnél. Élő példaként hozom fel a legutóbbi túránkat.Tekerek szép tempósan,a semmiből mellettem eltép egy elektromos kismotor.Az ijedtsétől kis híján lehajtottam a kerékpárútról. Végszó gyanánt azt mondhatom,a közlekedés sok áldozatot ” produkál”,sokan ártatlanul halnak meg mások figyelmetlensége miatt. A baleseteket nem lehet kizárni,vannak szituációk,amelyeket nem láthatunk előre mégis ,mégis megtörténnek. A jövő járműveit nem ember,hanem a számítógép fogja vezetni,amíg az nem lesz vírusos,nem lesz probléma sem.Az utasok beülnek az autójukba,megadják a címet és a kocsi elvisz oda,,, Kerékpározóként annyit teszek még hozzá,nagyvárosokban nem mennék tekerni,a dzsungelharc nem nekem való.Budapesten járva látom a kialakított kerékpársávokat még a forgalmas sugárutakon is.Hát,nincs biztonságban… Read more »

0
Válasz
Csizmazia P.
Szerző
Csizmazia P.
2019.11.08. 14:49
Reply to  megyeridoki

Szerintem valamennyi balesetet okozható tényezőt ki kell iktatni! Legyen szó telefonáló, elmebeteg, részeg, zabáló sofőrről, rossz műszaki állapotú autókról, vagy bármi egyébről. Veszélyes üzem, úgy kell kezelni.

A kereteket a jogalkotóknak kell kialakítaniuk, méghozzá drákói szigorral!!!

0
Válasz

Legutóbbi bejegyzések

  • Kékfrankos 2023.01.28.
  • Amerikai rendőrkapitányságot látogattak a Rendészettudományi Kar hallgatói 2023.01.09.
  • Az ételkészítés öröme 2022.12.25.
  • Újpesttől Újpestig 2022.12.22.
  • A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022 2022.11.17.
  • Labdarúgó VB 2022 – előzetes 2022.11.08.
  • 3D verseny Makón 2022.10.10.
  • Nemzetek ligája 2022.09.27.
  • Velencei hagyományos bringakör 2022.09.27.
  • Így válik szarrá minden… 2022.09.17.
  • Köszönjük Fiúk! 2022.09.11.
  • „A nyár még egy utolsót lehelt, s az utolsó percem is letelt” 2022.09.11.
  • Erdőkerülés 2022.09.05.
  • Szent István ünnepe után… 2022.08.22.
  • A XIV. Íjásztáborunk Cserépváralján 2022.08.14.
  • Összeomlás 2022.08.05.
  • Bikini koncert a Barba Negrában 2022.07.27.
  • Újabb Ismerős Arcok koncert a Barba Negrában 2022.07.25.
  • Újabb Balaton-kör Kohus Petiékkel! 2022.07.21.
  • Fényfesztivál Pécsett 2022.07.12.

Legutóbbi bejegyzések

  • Kékfrankos
  • Amerikai rendőrkapitányságot látogattak a Rendészettudományi Kar hallgatói
  • Az ételkészítés öröme
  • Újpesttől Újpestig
  • A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022
  • Labdarúgó VB 2022 – előzetes
  • 3D verseny Makón
  • Nemzetek ligája
  • Velencei hagyományos bringakör
  • Így válik szarrá minden…
  • Köszönjük Fiúk!
  • „A nyár még egy utolsót lehelt, s az utolsó percem is letelt”
  • Erdőkerülés
  • Szent István ünnepe után…
  • A XIV. Íjásztáborunk Cserépváralján
  • Összeomlás
  • Bikini koncert a Barba Negrában
  • Újabb Ismerős Arcok koncert a Barba Negrában
  • Újabb Balaton-kör Kohus Petiékkel!
  • Fényfesztivál Pécsett
  • P. Mobil koncert Csókakőn
  • Budapest, Margit körút – egy ismeretlen ismerős megismerése
  • „Mit mutatunk fel, ha nálunk pihen meg a halál?” – osztálytalálkozónk margójára
  • Hieronymus Bosch rejtélyes világa
  • Pax et Bonum – Béke és Jóság! Pünkösdi zarándoklatunk Csíksomlyóra
  • Ismerős Arcok koncert a Református Zenei Fesztiválon
  • Újra Révkomáromban az Ismerős Arcok!
  • Giro d’Italia 2022
  • Egy este a Művészetek Palotájában
  • Építsünk hidat, tiszta szavakból határok fölé!
  • Húsvét misztériuma
  • Ismerős Arcok lemezbemutató koncert a Barba Negrában
  • Tizenhárom óránk van
  • A füredi lány
  • Volt egyszer egy Záróvers…
  • VI. Nagy Fehérvári Bormustra
  • Bolyongás Pécsett
  • A dal a miénk!
  • Áldott Karácsonyt!
  • Az “adventi készülődés” stációi
  • Selmecbányai kiruccanás
  • Két mérkőzés: Magyarország – Andorra és Dunaszerdahely – Pozsony
  • Levelek Erdélyországból
  • Íjásztáborban voltam Cserépváralján
  • Kormorán koncert Csillebércen
  • Kerékpárral a Balaton mellett – Kohus Peti élménybeszámolója
  • FTC – DAC előkészületi mérkőzés az Üllői úton
  • „…ahogyan él, a végén úgy marad egyedül, nem lesz már semmi mit szeretne legbelül…”
  • A mi Pilvaxunk Labdarúgó EB2020 tippjátéka
  • „…rendben lesz minden…!” – Ismerős Arcok koncert Diósdon
  • Boldogok a sajtkészítők!
  • Néhány gondolat a Magyar Film Napján
  • Piacra járni jó!
  • Presser könyve
  • Március idusán

Legutóbbi hozzászólások

  • Kohus Peti on Sportvilág: “Régen sportoltunk,ezért felfrissítem a sportszerető közönség emlékezetét-a nemrég befejeződött,bennem semmi mély nyomot nem hagyó VB után, telítve focival-hogy ma a…” jan 24, 11:04
  • Kohus Peti on Amerikai rendőrkapitányságot látogattak a Rendészettudományi Kar hallgatói: “Bendi!Légy mindig óvatos,ne becsüld alá a legpitibb igazoltatást se és légy felkészülve a támadásra a bárányszemmel néző emberek részéről is.…” jan 14, 07:51
  • Kohus Peti on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Hát,ha tudom előre,hogy van fődíj,akkor a győzelemre gyúrok az első sípszótól kezdve…” jan 10, 10:39
  • Csizmazia P. on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Jelentem szilveszterkor Bence megkapta megérdemelt nyereményét! (Fél liter birspálesz.) Ezúton is gratulálunk!” jan 9, 18:19
  • Csizmazia P. on Újpesttől Újpestig: “Köszönjük Kriszta, viszontkívánom mindannyiunk és a magam nevében is! Ránk fér, mert mindenféle tekintetben nehéz idők járnak. De mint azt…” jan 9, 18:14
  • Csizmazia P. on Az ételkészítés öröme: “Igen, a bejgli elkészítése ekkora mennyiségben komoly munka volt, főleg úgy, hogy a dió darálásától kezdve, mindent mi csináltunk. (Ráadásul…” jan 9, 18:10
  • Kriszta on Újpesttől Újpestig: “Peti legyen még sokszor boldog 2023-ban is! És persze ne csak Újpesten. Áldott új évet kívánok a Pilvax házigazdájának és…” jan 4, 21:59
  • Kriszta on Az ételkészítés öröme: “Az a sok bejgli igazán remekül sikerült, gondolom, ízre is az volt, nem csupán kinézetre! (Mi nagyon szeretünk sütni-főzni, akár…” jan 4, 21:55
  • Kohus Peti on Az ételkészítés öröme: “Remek dolog tudni főzni.A sütés szerintem a főzés fölé kerül,de azt is el lehet sajátítani.Szeretem nézni az Ízőrző c.műsortsok recept…” dec 26, 10:21
  • Csizmazia P. on Áldott Karácsonyt!: “Köszönjük, ránk férne egy jobb esztendő, akkor is ha baljós előjelek gyűlnek… De még van bennem egy évösszegző cikk, remélem…” dec 25, 07:51
  • Kohus Peti on Áldott Karácsonyt!: “Áldott,békés karácsonyt minden kedves Pilvaxosnak és egy jobb, nyugodtabb új évet kívánok!” dec 24, 08:12
  • K. Benedek on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Köszönöm a gratulációkat! Gratulálok Bencének, hogy legyőzött! Köszönöm a lehetőséget és legközelebb is szívesen játszok, mert én is emiatt jobban…” dec 19, 19:13
  • Kriszta on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Sziasztok! Köszönöm a játékot és a kedves szavakat. Gratulálok a legjobban tippelőknek! Én már a mézeskalács sütése mellől néztem a…” dec 19, 19:05
  • Rudipapa on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Köszönöm, hogy együtt játszottunk ezen a labdarúgó eseményen is! Nagyon jó volt együtt végig izgulni a meccseket, latolgatni az esélyeket.…” dec 19, 18:01
  • Kohus Peti on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Mindenki köszönetet érdemel,aki részt vett a megmérettésben és külön köszönet a szervezőknek,akik a tippelésen túl plusz munkát vállaltak adminként. Nem…” dec 19, 11:29
  • Csizmazia P. on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Gratulálok Krisztának, tippversenyünk egyetlen hölgytagjának, hogy rutinos és tapasztalt tippelőket maga mögé utasítva megszerezte a negyedik helyezést! (Ha egyszer lesz…” dec 19, 05:58
  • K. Benedek on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Sajnos elfeljtettem, hogy mikor van a bronz meccs, de a döntőre a tippem: Argentína-Francia 2-3” dec 18, 13:24
  • Rudipapa on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Úgy veszem észre, Benedek a bronzmérkőzésre nem tippelt, de a 30 pont Horvátország harmadik helyéért jár neki, hiszen azt előre…” dec 17, 20:02
  • GBence on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Horváto. 1-1 Marokkó (büntetőkkel Horváto. nyer), Argentína 3-2 Franciao.” dec 17, 11:07
  • Rudipapa on A mi Pilvaxunk Labdarúgó VB tippjátéka 2022: “Jelzem: a bronzmérküzés hivatalos kiírása: Horvátország – Marokkó! Nem fordítva. Horvátország – Marokkó 1:1 (11 -esekkel Horvátország. Ha nem, akkor…” dec 17, 07:57

Állandó rovataink

SPORTVILÁG - állandó rovatunk

TÖRZSASZTAL - állandó rovatunk

Mind-zene

KORMORÁN

FANKADELI

ISMERŐS ARCOK

P.MOBIL

HOBO

Bejelentkezés

ADMINISZTRÁCIÓ

Archívum

Csizmazia Péter 2009-2021 Címlapkép: Janko Ferlič Unsplash
Theme by Colorlib Powered by WordPress
wpDiscuz
Manage Cookie Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
View preferences
{title} {title} {title}
 

Loading Comments...